dissabte, de febrer 28, 2015

ELECCIONS A LA VISTA
 

Fa uns dies vàrem quedar per trobar-nos a Mas Rampinyo. Ahir va ser el dia que vàrem xerrar sobre el municipi i el veïnat en particular. Jo vaig dir  el que hem semblava necessari i oportú, va ser una conversa amena i constructiva. Sempre es bo poder parlar amb el cap de llista d’ un partit que opta a governar al municipi. Ja fa uns dies vaig publicar una llista de temes que considero s’ han d’ afrontar, ho vaig encapçalar amb un MAS RAMPINYO DESPERTA, crec fermament que som un veïnat adormit, ensopit, passiu i gens reivindicatiu, i en certa manera així ens va .

Al Joan Carles li vaig traslladar les meves idees opinions i en part reivindicacions, segons em va comentar s’ ha reunit amb diversa gent i entitats del veïnat, en algunes coses i temes de la xerrada coincidíem en altres és evident que no. He de dir que em va agradar alguns dels plantejaments donats per en Joan Carles, però encara estem en pre- campanya, haurem d’ esperar a la campanya per comprovar els programes dels partits i formacions que es presenten.

Per ami la reunió d’ ahir va suposar conèixer millor la situació, estic agraït de que el candidat hagués volgut mantindre aquesta conversa.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...