dissabte, d’octubre 24, 2009


FOTOS DE GRUP
Foto Bàsquet Mas Rampinyo, anys 80

No només Aismalibar ha fet bàsquet al veïnat, és evident que les fites assolides per aquest club històric van ser importants,  però altres clubs com el de la Salle Montcada, el del Bàsquet la Unió, el Bàsquet Mas Rampinyo, el Bàsquet Elvira Cuyàs ( més tard s’ ha fusionat amb la Salle).
És l’ esport que jo he practicat durant bastant de temps, he jugat en alguns dels clubs abans esmentats, he participat en la creació de dos d’’ ells, i tinc molts bons records de tots d’ ells. Cal destacar la tasca que porta a terme l’ equip AE ELVIRA LA SALLE, un lloc on podeu practicar aquest esport tant complert.



Foto classe de la Salle, anys70. autor desconegut

Aquest curs ha començat amb les festes del 100 aniversari de la Salle Montcada, demà diumenge hi ha la festa dels antics alumnes, malauradament un compromís personal no em permet assistir-hi. Publico una fotografia , realitzada a l’ escala del col•legi, d’ esquena al riu Ripoll, érem molts alumnes per classe, els anys passant i fa que d’ alguns noms no els tingui presents, però de la gran majoria si, malauradament algú ja no hi és entre nosaltres, l’ escola marca, és una etapa llarga de la teva vida, però tinc la sort de poder comptar encara amb l’ amistat d’ alguns de que hi ha a la fotografia, a tots salut.

Podeu jugar, a un joc on és el Fidel?, estic a la foto, em trobeu?., PERÒ TAMBÉ RECONEIXEREU ALGUNS MÉS.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...