dimecres, de desembre 01, 2010

AUTOBUS I CARRIL BICI, carta de la Isa


M’ ha arribat una carta de una veïna, la publico per tal de fer arribar la seva opinió, la seva queixa. Realment el tema del carril bici està en boca de molta gent, diuen que la seva implantació es arrel de un pla estratègic de la bicicleta. Mai plou a gust de tothom, alguns carrers perdent espai per una millor mobilitat dels vehicles, però també es guanya en seguretat per els ciclistes. Un altre aspecte a tenir en compta es la manca de una veu que aglutini les reivindicacions de la gent. Les associacions, entitats i col•lectius del veïnat, han de fer els possibles per poder constituir una taula de treball.


Cal unir i sumar, fer unió, fer força... tu tens la paraula.


Hola Fidel,

T’he trobat buscant per internet una associació de veins de Masrampinyo i tret del teu blog, només he vist alguna cosa de l’associació de veins de la Ribera.

Em presento, em dic Isabel, soc una nouvinguda a Montcada i Reixac, concretament al carrer Pablo Picasso. He vingut amb la meva familia i he descobert una zona fantástica, molt plena de zona verda i de tranquilitat. Una de les coses que ens va fer decantar-nos per aquest indret, era que estava relativament aprop de Barcelona, per poder anar a la feina i portar a la meva filla petita a l’escola.

El passat dilluns van anul.lar la parada de la línia 96 que hi ha al carrer Europa (passada la rotonda del carrer Joan Miró) i unes setmanes abans una altra de la línia 155 (perdona no ser més precisa, pero encara no em conec els noms dels carrers).

El motiu d’adreçar-me a tú, es per veure si des d’el teu blog et podries fer resó d’aquesta situación. Entenc que amb la proliferació dels carrils bicis, almenys de la manera que han estat dissenyats, estem perdem una comunicació amb el centre de Montcada o amb Barcelona que és important. Aquesta zona, on jo visc, és molt nova i encara no som gaires veins per queixar-nos. Però si les coses continuen així, no tindrem més remei que desplaçar-nos a peu a tot arreu, o en cotxe que encar és pitjor.

Perdona que t’hagi donat el rotllo i possiblement aquesta no sigui la teva guerra, però he parlat amb els conductors de la línia d’autobús i ells em diuen que és cosa de l’ajuntament. He enviat un mail a l’oficina d’atencio a l’usuari de l’ajuntament de Montcada, però no m’han dit res.

Si saps on em puc adreçar, o bé vols fer també soroll amb aquest tema, com més serem més riurem, no?

Gràcies per avançat. Atentament,

Isabel Reyes
 
 
 

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...