diumenge, de juny 29, 2008

CURIOSITATS


SENYALITZACIO ENGANYOSA.


Fa molt de temps aquesta senyal informativa, està mal posada. Bé en part ja m’ agrada si fos real, voldria dir que jo no visc en aquest municipi, hi visc en un altre anomenat Mas Rampinyo ( que quedi clar que ho dic arrel de la senyalització) , doncs m’ informa que quan estic al carrer Beat Oriol, per incorporar-me a l’ actual C-17,tinc que girar a l’ esquerra per anar a Montcada i Reixac( Mas Rampinyo , pertany encara a Montcada i Reixac, jo que sàpiga)

En part m’està dient que no estic a Montcada i Reixac, ni a Sant Pere de Reixac , en definitiva un embolic, on estic quan estic parat al semàfor venint del carrer Beat Oriol. Realment es curiós que aquesta senyalització porti un munt d’ anys, indicant o confonent, potser hi ha temes molt més importants, però indicar, informar millor a la gent que a diari busca un indret concret, és tasca dels que ens governen.


Fotografia: autor Fidel Casajuana i Manent , Mas Rampinyo 2008

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...