dimarts, de juny 17, 2008


PRESENTACIÓ


Les noves tecnologies permeten arribar a qualsevol indret del mon amb una gran velocitat , podem fer arribar els nostres textos ,en segons a milers de quilometres de distància .

Aquest blog , ha estat creat per tal de poder expressar el que jo sento o penso sobre fets o temes que em son interessants ,no soc poeta ,ni escriptor ,ni historiador , ni un erudit de la matèria , ni molt menys periodista , ni un participo en cap tertúlia cobrant.

M’ agrada xerrar ,parlar per parlar , m’ agrada opinar ,m’ agrada criticar ,sempre constructivament parlant , mai l’ ampolla mig buida ,sinó sempre mig plena.

Tinc 50 anys , soc nascut a Mas Rampinyo , un 6 d’ octubre , visc i treballo avui en dia al veïnat , participo en el moviment associatiu a través de la Unió , en la qual estic com a col·laborador, des de fa uns quants anys.

Mas Rampinyo , La Unió , la fotografia , i d’ altres qüestions us parlaré , us informaré , us mostraré , en aportacions personals i d’ alguna col·laboració . Es un blog personal que vull fer públic , perquè el llegiu i el observeu ,i si ho creieu oportú doneu la vostra opinió a través del correu electrònic : elmasrampiny@gmail.com

No vull crear cap plataforma política , ni tinc cap interès partidista , ni és un blog per anar contra ningú , ni rés que se sembli .La meva opinió es lliure ,però no es la única ,ni la encertada ,ho tinc clar , però si genero opinió sobre temes que m’ agraden i la comparteixo amb altres persones ,em dono per satisfet .

Estic començant un blog ,amb les mínimes nocions de com es fa ,però mica en mica aniré polint detalls i aspectes a corregir. Us demano disculpes si el meu català compta amb algunes faltes .


Fidel Casajuana i Manent


La fotografia :Mas Rampinyo 2008. camí de can Pomada ,autor FCM


         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...