dimarts, de juny 12, 2018

PAISATGE URBÀ


Darrerament estic molt actiu a instagram , per a mi es un medi ideal per exposar les fotografies, és important que els que ens agrada fotografiar mostrem la feina feta. Reconec que la fotografia es una teràpia que recomano, hi dedico temps però m' aporta tranquil·litat  i em relaxa, em dona sortida a una vena molt fina que tinc d' artista.
Com ja he publicat altres vegades, considero que no cal anar lluny per fotografiar que en a prop nostre disposem d'espais i  indrets prou interessants  .Al carrer de la Pau amb cantonada amb el carrer Carrerada , ahir vaig fotografiar  aquesta casa , ahir dilluns les vaig fer, avui dimarts les comparteixo amb tots vosaltres.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...