dilluns, d’octubre 29, 2012

HO PUBLICA LA VANGUARDIA

La Llagosta reclama el desvío de la línea R3 y la conexión con la R8

El alcalde reclama un trazado alternativo a través de los terrenos desocupados del antiguo polvorín de Montcada i Reixac.

 Alberto López reclama un trazado alternativo de la R3 a través de los terrenos desocupados del antiguo polvorín de Montcada i Reixac, que permitiría además construir un apeadero en Ripollet y sacar del casco urbano de la Llagosta el paso de la línea férrea de Vic, mejorando así la movilidad y conexión con el barrio de la Florida (Santa Perpetua).


http://www.lavanguardia.com/local/20121029/54353590419/la-llagosta-reclama-desvio-linea-r3-conexion-r8.html#ixzz2AjIYlrwE

La veritat podem parlar de desdoblament fins a Vic, del soterrament per trinxera o pantalla al seu pas per Mas Rampinyo, però un no s’ imagina que el tren sigui desviat per nous espais, com proposa l’ alcalde de la Llagosta.
Espero que puguin superar els seus problemes de mobilitat, però si us plau no toqueu el que no sona, fa molt de temps que tenim tren i el volem continuant tenint. Deixeu el traçat, no per millorar per a uns cal empitjorar per a els altres.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...