dimarts, d’abril 03, 2012

NOU LLIBRE DE ELISA RIERA

 
ELISA RIERA, me ha fet arribar aquesta invitació, amb un escrit que publico en aquest comentari, cal felicitar a la escriptora i poetessa per aquesta nova publicació.
 
Amigues, amics i família tota... estic contenta de comunicar-vos que d'aquí uns dies "sortirà a la llum" el meu nou llibre de poemes "Els reptes de l'alba" i m'agradaria molt que poguessiu ser a l'acte de presentació. Com d'altres vegades, jo us ho dic, però em faig càrrec de que a vegades és ben difícil de poder venir, perquè esteu a l'altra banda de mar o a força distància, o per horaris o el que sigui, però repeteixo: em fa il·lusió de poder-vos-ho comunicar!!!
 
Una forta abraçada
Elisa

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...